A Sant Gervasi un set més!!

Desprès de dos caps de setmana intensos, a la festa major de Sant Gervasi ens presentàvem amb un mica de \”ressaca\” i amb força baixes de darrera hora.

Aixó doncs, amb un pèl curt d\’efectius, però amb moltes ganes voliem seguir fen castells de set a cada diada. D\’entrada un pilar de quatre, i tot seguit un altre quatre de sis amb agulla, molt lleuger i amb alguna novetat. Tot desitjant que d\’aqui dues setmanes a Figueres el poguem alçar de set.

En segona ronda no vam voler renunciar a fer un castell de set, el tres de set. Si el de la setmana pasada ja presentava canvis, el d\’aquest diumenge encara més. Desprès d\’un intent desmuntat, el tornem a fer. Aquest cop, amb cert patiment, però l\’aconseguim!! i que representa el 12è castell de set d\’enguany.

Per acabar realitzem un pesada torre de sis, també amb algun canvi, més dos pilars de quatre de comiat.

PROPERA PARADA: FIGUERES!!!!!! A FER GRANS CASTELLS 4D7A 3D7A…

\"IMG_0156\" \"IMG_0030\" \"IMG_0086\" \"IMG_0090\" \"IMG_0134\" \"IMG_0149\" \"IMG_0150\"